יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

ככה לא מגזימים ! על האריזות האישיות...



תמונה 1 - החטיף שקיבלתי
תמונה 2 - הקופסא שרכשתי
האריזות האישיות שלי !!!

האריזות האישיות של החטיפים עד 100 קלוריות מתאימות למי שנמצא בתכנית הרזיה מפני שזה שומר על שפיות ועל מידה מדודה של קלוריות.
לידיעתכם, קיים אתר שנקרא "מועדון ה - 100 קלוריות" המפרט את המוצרים הארוזים באריזות של 100 קלוריות. יוזמת הפרויקט היא רוני גורדון, שריכזה בעבורכם מאות פריטים המתאימים לקטגוריה, כולל מידע על המוצר, מחירו וכו'.שווה מאד להירשם לאתר ולקבל עדכונים שוטפים. לכניסה לאתר "מועדון ה - 100 קלוריותלחצו כאן.

ובחזרה לחטיפים הארוזים שלי ...
האמת צריכה להיאמר. קשה מאד למצוא את מגוון החטיפים באותו סופר וגם לא תמיד יש להם מקום משלהם. כך יוצא שאני מכתתת את רגלי לחפש את מוצרי הדיאט שלי, ולעיתים נגזר עלי לעבור בין  כמה סופרים עד שמוצאת את מה שמחפשת. יוצא שאני גם ממש מבלה בזמן החיפושים, שיחות עם הסדרניות, האחראים וכו,, טוב.. לפחות נוספים לי צעדים במדידת הצעדים היומית שלי
אז ככה... לפני כמה שבועות קיבלתי במשלוח של שופרסל ישיר דוגמה של נשנושי ברנפלקס, באריזה של 89 קלוריות. וואללה היה לי טעים וגם מתאים לי שיהיו כמה כאלו בבית. שוב... התחלתי לחפש... ולא מצאתי.. 
אז עברתי לשיטה אחרת :
תמונה 4 - השקיות
קניתי את הנשנושים בקופסא גדולה, רכשתי לי שקיות צבעוניות (תמונה מספר 4) ,הפעלתי את המשקל הדיגיטלי שלי ושקלתי 25 שהן בערך 
תמונה 3 - השקילה
תמונה 5 - הארוזות שלי
כ - 90 קלוריות  (תמונה מספר 3) וארזתי אותן בשקיות. הוספתי מדבקה צבעונית ורשמתי את תכולת השקית..(תמונה מספר 5).











והנה, ככה יצרתי לי הרבה חטיפים מוכנים בלי לרוץ ולכתת רגלי וגם ארוז יפה.. וככה לא מגזימים ... אוכלים מדוד.


וגם מזמינה אתכם להיכנס לבלוג המתכונים שלי , המתכונים של ורד שובל, שם תמצאו מגוון רחב של מתכוני גורמה דיאט.

להשתמע,

ורד






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה