יום שלישי, 7 במאי 2013

לחגוג את שבועות גם בלי גבינות ועוד במאכלים דיאטטיים - גורמה !!


אפשר גם  בלי

שבועות גם בלי גבינות !!

ובכן זה אפשרי! לחגוג את שבועות גם בלי גבינות.
לכל אלו הרגישים ללקטוז החלב, כמוני, ונבצר מהם לנגוס בעוגת גבינה עשירה,
או איזה מאפה גבינתי לכבוד החג, החלטתי לחלוק את התפריט שלי לחג.
מזה כמה שנים שאני חוגגת שבועות ללא גבינות, כשרוב המטעמים על השולחן,
הינם נטולי גבינה וחלב ואני מדגישה, הם דיאטטיים גורמה , וחלקם מכילים מוצרי חלב,
עבור יתר בני המשפחה שלא סובלים מאותה הרגישות.
ותאמינו לי, השולחן נראה כל כך יפה, המטעמים ערוכים בצורה נאה, והחגיגה גדולה.
אז הנה כאן התפריט שלי בלי חלב לשבועות:

על השולחן כמה סלטים מעניינים:


וגם:


לאלו בדיאטה האוכלים גבינות אפשר להוסיף:


ולקינוח לדוגמא :

סידור פירות העונה על צלחת גדולה ומיוחדת , לצידה ,עוגת גזר - פרווה,
ולאוכלי מוצרי חלב מציעה עוגת גבינה (יש המון מתכונים באינטרנט)  או
פשוט ללכת לקנות אחת משובחת !!

שיהיה חג שבועות שמח לכולם !!



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה