יום שלישי, 21 במאי 2013

מתפעלים ממני בזכות גזר ?

אז ככה, סיפור מהחיים.

נכנסתי לקליניקה וחיכיתי בתור עם עוד מספר אנשים. ישבתי לי בפינת הישיבה הקטנה על אחת משלושת הכורסאות בצבע שמנת והסתכלתי על שעוני. בראש חישבתי את מספר השעות שעברו מארוחת הבוקר, כי "ההפרש בי הארוחות צריך להיות בין שעה וחצי לשלוש שעות"....(סוף ציטוט מקבוצת הדיאטה).
כן..עברו כבר 3 שעות. שלפתי לי מהתיק 2 קופסאות קטנות של LOCK&LOCK , האחת עם מקלוני גזר והשניה עם מקלוני קולורבי, והתחלתי לכרסם את "החטיפים".
אלו שמסביבי הביטו בי ... וגם התחילו להגיב.
"את פשוט ראויה להערצה", "כל הכבוד " "איזה חיתוך מדהים".. ואני תוהה לעצמי: מה הסיפור ? כולה גזר...
לאיזו הערצה בדיוק אני ראויה ? מהו הכבוד הגדול שמגיע לי ?
באותו הרגע הבנתי שאני כאן משמשת כמראה. השמנמונת שישבה לידי נעה בכורסא בחוסר נוחיות..זה כנראה מה שהיא צריכה לעשות והיא לא עושה.
אז זהו.. כנראה שהדאגה לעצמי והשמירה על הבריאות והמשקל  באו לידי ביטוי בעוצמה חזקה מכפי ששיערתי, דווקא עם גזר קטן וחתוך.

לא הייתי מאמינה שיתפעלו ממני בזכות גזר .....

כדי שגם אתם תזכו להתפעלות מצרפת גם מתכון קל לסלט מקלוני גזר עם פטרוזיליה.

ודרך אגב.. כבר סיפרתי לכם על הקוצץ היקר שלי. ואם לא שמעתם עליו עדיין היכנסו לקישור הבא והתעדכנו.

למתכונים נוספים היכנסו לאתר המתכונים שלי.

להשתמע,
ורד - מבשלת באהבה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה